آثار هنری

آمیتیست

نام اثر:آمیتیست
سایز:۹۰×۱۶۰
مدیوم بکار رفته: رزین،کریستال و سنگ طبیعی
این اثر برگرفته از ژئود طبیعی سنگ آمیتیست خلق شده است.سنگ آمتیست علاوه بر زیبایی خیره کننده آن، جایگاه و تاریخچه طولانی در مراسم مذهبی و خواص درمانی دارد.این سنگ نماد خوشبختی، ضد جادو و امواج منفی،آرام بخش، ایجاد تعادل ، تنظیم کننده چاکرای ششم و هفتم و …. است.

زمرد

نام اثر: ژئود زمرد
ابعاد :۹۰×۱۵۰
مدیوم بکار رفته: رزین ، کریستال
این تابلو برگرفته از ژئود طبیعی و به رنگ سبز زمردی ساخته شده است .برش های نامنظم تابلو و درخشش کریستال ها در کنار شفافیت رزین و رنگ سبز زیبای بکار رفته ، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

آمتیستا

نام اثر: سردیس آمتیستا
ابعاد ۳۰×۶۰
مدیوم بکار رفته :رزین ،کریستال و سنگ طبیعی
این سردیس با الهام از افسانه یونانی خلق شده است .‌آمتیستا دختری بود که دیانا برای محافظتش از دو ببر او را تبدیل به سنگ کوارتز کرد و اشک های ندامت دیونیسوس (خدای جشن و سرور)رنگ او را به بنفش تغییر داد. 

چشم جادو

نام اثر: چشم جادو
ابعاد: دایره قطر ۳۵ cm
متریال بکار رفته: رزین ، پایه فلزی
استند چشم جادو برای اولین نمایشگاه تخصصی رزین ایران که در فرهنگستان هنر تهران برگزار گردید ،طراحی شد. این استند با طراحی منحصر و تکنیک جدید در ساخت چشم خلق شده است.

تابلو ژئود آجنا

نام اثر: آجنا
ابعاد ۸۰×۱۳۰
متریال بکار رفته : رزین،کریستال و عقیق طبیعی
این تابلو با رنگ زمینه بنفش تیره و بکارگیری عقیق های بنفش دارای قدرت و ارتعاش قویی است که انرژی های معنوی برای ما به ارمغان می آورند.این رنگ ما را دگرگون کرده و نماد صداقت،شجاعت،خلاقیت و اصالت است.انرژی سنگ های بنفش باعث ایجاد هوشیاری و بینایی باطنی می شود دقیقا همان خصیصه ای که “آجنا چشم سوم “در چاکرای ششم ما دارد.

یگانه

نام اثر:یگانه
ابعاد:۱۶۰×۱۰۰
متریال بکار رفته: رزین،کریستال،ورق طلا و نقره
تابلو مزین شده به آیه الکرسی که ترکیبی مدرنیته است.این اثر با تلفیق چند تکنیک و بکارگیری کریستال ،آینه ، ورق طلا و نقره خلق شده است و تلفیق هنر سنتی اسلامی با هنر مدرن و مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن می باشد.

آرتمیس

نام اثر:آرتمیس
ابعاد : ۷۰×۱۰۰
تکنیک :فتورزین
این سبک تابلو تلفیقی از رزین و عکس در کنار هم است و این اثر با الهام از شخصیت آرتمیس نخستین و اولین بانوی دریاسالار جهان خلق شده است، او فرمان دریاسالار خود را از سوی خشایار شاه هخامنشی در سال ۴۸۴ پیش از میلاد دریافت کرد.آرتمیس را در زیبایی و شجاعت و متانت سرآمد همه زنان آن روزگار نامیده‌اند.

لوگو سایت